۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۵۶
کد خبر: 84431068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنر خبرنگاری بیان واقعیت ها و دوری از غرض ورزی هاست

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: هنر خبرنگاران بیان واقعیت ها و انعکس مشکلات و خدمات بدور از غرض ورزی است.

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران دهلرانی اظهار داشت: رسانه ها از ارکان دمکراسی هستند و کار مخابره اخبار و اطلاعات را بر عهده دارند اما نباید سرعت را فدای صحت خبر کنند.

وی خبرنگاری را از مشاغل سخت و زیان آور دانست و افزود: برای مخابره اخبار خبرنگاران کار سختی پیش رو دارند و خبر باید صریح و روشن و بدور از کنایه باشد.

فرماندار ویژه دهلران خبرنگاران این شهرستان را فعال دانست و  تاکید کرد: اهالی رسانه باید با اشراف بر منابع و محدودیت ها مطالبات را پیگیری کنند.

عسگری نقد سازنده را مفید ذکر کرد و یادآور شد: قلم خبرنگار باید برای رضای خدا و گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه باشد و از طرفی خدمات و اقدامات را به سمع و نظر مردم برساند.

وی به خدمات دولت علیرغم همه کمبودها و کاستی ها و تحریم و سیل و خشکسالی اشاره و افزود: ضمن آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم امیدوارم با همت و همدلی و اتحاد شاهد گره گشایی از مشکلات باشیم.

فرماندار ویژه دهلران با تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری امورات و بویژه فرمانداری ویژه دهلران گفت: امروز دهلران به همت همه دلسوزان و پیگیری همه جانبه بیش از پیش بر روی ریل توسعه قرار گرفته است.

وی در پایان با تبریک کسب مدال قهرمانی المپیک توسط جواد فروغی گفت: جوانان دهلرانی شایسته بهترین خدمات بوده چراکه در همه عرصه ها توانمند هستند و این را در عرصه های ملی، بین المللی و جهانی و استانی نشان داده اند و فروغی سنبل و الگوی جوانان این شهرستان است که علی رغم کمبود امکانات این پیروزی بزرگ را کسب کرد.

امام جمعه دهلران هم با تقدیر از انعکاس اخبار شهرستان توسط خبرنگاران گفت: خبرنگاران با روحیه جهادی و ایثارگری در عرصه هستند و در همه حوزه ها طلاع رسانی می کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: کار خبرنگاران بیان واقعیت ها و تلاش برای گره گشایی از مشکلات مردم و تسریع در توسعه است.

در پایان با اهدا لوح از خبرنگاران این شهرستان تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha