۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 5213
کد خبر: 84432044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دانشگاه پیام نور: رسانه بهترین راهکار معرفی ظرفیت‌های کاشان است

کاشان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور کاشان با تاکید بر اینکه دستاوردهای علمی و دانشگاهی با رسانه‌ای شدن ارزش پیدا می‌کند، گفت: بهره‌گیری از توان رسانه‌ها، بهترین راهکار معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه ملی و بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه پیام نور کاشان با حضور در نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان افزود: وظیفه دانشگاهیان عرضه خدمات بر پایه رسالت‌های هر دانشگاه در حوزه دولتی و غیردولتی از طریق رسانه‌ها به جامعه هدف است.

محمد حمیدی با تبیین برخی ظرفیت‌های ویژه کاشان و یادآوری تعامل دانشگاه با توجه به دنیای ارتباطات اظهار داشت: اجرای مهمترین برنامه‌ها و دست یافتن به اهداف در دانشگاه با رسانه‌ای شدن ارزش پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: کاشان شهری با قدمت، فرهنگ و تمدنی که صنایع، کارخانه‌ها، هیات‌های مذهبی، فرهنگ و میراث این شهرستان حتمی باید از طریق رسانه در دنیا معرفی شود.

رییس دانشگاه پیام نورکاشان با اشاره به وجود ۵۰۰ مرکز و واحد این دانشگاه در کشور خاطر نشان کرد: کاشان یکی از مرکزهای بزرگ دانشگاه پیام نور در کشور و بزرگترین مرکز در بین ۴۰ مرکز و واحد این دانشگاه در استان اصفهان است و رتبه دوم استان در جذب دانشجو و خدمات آموزشی دارد.

حمیدی با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی بیشتر مرکزها و محافل در دوره شیوع ویروس کرونا از ماه رمضان متوقف شد، ادامه داد: دانشگاه پیام نور کاشان در حوزه مدیریت فرهنگی در بین ۵۰۰ مرکز و واحد کشور رتبه برتر کسب کرده است.

وی با اشاره به تحصیل ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور کاشان گفت: این دانشگاه با تلاش و حرکت در راستای نسل سوم دانشگاه‌ها و محوریت مسایل مهارتی توانست از نظر آموزش‌های آزاد رتبه نخست استان اصفهان را کسب کند.

به گفته وی، مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور کاشان نیز بر حسب ضرورت رشته‌های دانشگاه از نظام روان‌شناسی کشور به عنوان تنها دانشگاه کشور مجوز نظام روان‌شناسی دریافت کرده است.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان با اشاره به اینکه مرکز مشاوره این دانشگاه علاوه بر خدمات دانشجویی به عموم مردم نیز با نگاه حمایتی و خیرخواهانه و دارای تخفیف نه درآمدزایی خدمات ارایه می‌کند، ادامه داد: فعالیت تیم‌های استارت آپ، ایجاد مرکز نوآوری و ورود به تمامی فعالیت‌های دانشگاه نسل سوم در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار دارد.

وی با یادآوری راه‌اندازی رشته روابط عمومی به عنوان تنها دانشگاه دارای این رشته در کاشان اضافه کرد: کسب و کارهای کوچک شهرستان نیز با توجه به موقعیت صنعتی، صنایع و مشاغل به منظور آموزش مهارت‌های لازم در دانشگاه راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، ۲۰ رشته کارشناسی دارای سنخیت با ظرفیت‌های کاشان جمله از گردشگری به عنوان تنها دانشگاه شهرستان دارای این رشته، رشته نهج‌البلاغه با توجه به پایتختی نهج‌البلاغه، علوم قرآن و حدیث، فقه و حقوق، تنها دانشگاه دارای رشته ارشد فقه و حقوق در استان اصفهان و رشته تاریخ در دانشگاه پیام نور کاشان وجود دارد.

حمیدی با بیان اینکه ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور کاشان بومی هستند، اضافه کرد: برگزاری همایش نهج‌البلاغه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها در دستور کار این دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، صفحه اختصاصی ایرنا را ظرفیتی قابل توجه برای معرفی توانمندی‌های منطقه شمال اصفهان عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha