۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84433118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز فعالیت ۲۵۰ آشپزخانه در خوزستان همزمان با اجرای طرح اطعام حسینی

اهواز - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۲۵۰ آشپزخانه به مناسبت ماه محرم و صفر در قالب پویش " اطعام و احسان حسینی" در خوزستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این آشپزخانه‌ها با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، و سپاه ولیعصر(عج) و کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، در ماه‌های محرم و صفر فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش، مرحله دیگری از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان را با اجرای پویش " اطعام و احسان حسینی" اجرا می‌کند.

شیبه ادامه داد: آشپزخانه‌های راه‌اندازی شده تا پایان ماه صفر با هدف اطعام به نیازمندان فعالیت داشته و پیش بینی می‌شود در این ایام بیش از یک میلیون پرس غذا پخت و توزیع شود.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر پخت و توزیع غذا، بسته‌های معیشتی، سبد کالای اساسی و ضروری تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد افزود: براساس هدف‌گذاری صورت گرفته با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری ، سپاه و بسیج گروه‌های جهادی در ماه محرم ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام حسینی پخته و بین مددجویان زیرپوشش و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مراحل پخت غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد، بیان کرد: پس از اجرای مرحله نخست پویش ایران همدل و لبیک به بیانات ارزشمند رهبرمعظم انقلاب همه پای کار آمدند. رزمایش ایران همدل بزرگترین پویش ایران است که در این مرحله  با شعار اطعام حسینی و احسان حسینی به نیازمندان خدمات رسانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مکان‌های سخت گذر و فاقد امکانات پخت غذا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب احسان حسینی بسته‌های ارزاق توزیع خواهد شد، گفت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه و قند و شکر خواهد بود.
شیبه گفت: مردم نیکوکار خوزستان می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷* و #۱۲*  در این امر خیر شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha