۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84436267
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل برخورد قانونی را به دنبال دارد

سنندج-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: بانک ها و دستگاه های اجرایی که مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش ایرنا، خالد جعفری روز شنبه در یکصد وشصت و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به مطرح شدن مشکل چند واحد تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: بنابر دلایلی برخی از دستگاه‌های اجرایی بجای حمایت از این واحدها به گونه دیگری عمل می کنند.

وی اضافه کرد: مصوباتی در این کارگروه به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسیده است که طبق قانون بانک ها و دستگاه های اجرایی ملزم به اجرایی کردن آنها هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: طبق قانون هر کدام از بانک ها و دستگاه های اجرایی که نسبت به این مصوبات بی توجه باشند و آنرا اجرایی نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

جعفری افزود: واحد بازیافت ضایعات پلاستیک در سنندج چند سالی است فعالیت دارد و کار آنها هم در راستای کمک به محیط زیست است و حال به دلیل توسعه روستای حوالی واحد صنعتی، آن واحد با مشکلاتی مواجه شده است ولی این مسئله نباید مانع فعالیت آن شود.

وی افزود: هر واحد تولیدی در هر زمانی و به هر دلیلی با مشکلی مواجه شد باید در جلسات کارشناسی مطرح شود و به دنبال راهکاری برای جلوگیری از تعطیلی و بیکاری افراد شاغل در آن بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: در این جلسه مصوب می شود که واحد بازیافت ضایعات پلاستیک تا یک سال آینده به فعالیت خود ادامه دهد و در این مدت اقدامات لازم را برای جابه جایی انجام دهد.

از جمله دستورکارهای این جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان شامل بررسی و تصویب تسهیلات بانکی طرح و واحدهایی از محل رونق تولید، شرکت مبتکر سلامت شادینو واحد بسته بندی خشکبار، واحد سردخانه دومداره سه هزار و ۵۰۰ تنی، واحد تولید دستکش نخی روکش دار، واحد آب معدنی کانی کاو کوسالان و شرکت بوژان پلاسک زاگرس بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha