سهم چهارمحال وبختیاری از تسهیلات مشاغل خانگی کشور ۴۳۰ میلیارد ریال است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت:‌ سهم این استان از تسهیلات مشاغل خانگی کشور در سال‌جاری ۴۳۰ میلیارد ریال تعیین و مشخص شده است.

حفیظ الله فاضلی شامگاه شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:‌ این میزان تسهیلات به نسبت برابر برای پرداخت به متقاضیان واجد شرایط در اختیار بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته پنج هزار و ۵۹۱ فقره پرونده مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با احتساب سهم نهادهای حمایتی در چهارمحال و بختیاری به ارزش پنج هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان ارسال شد.

فاضلی تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار و ۴۶۶ فقره پرونده به ارزش چهار هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال در بانک‌های عامل مصوب، پنج هزار و ۴۵۵ فقره پرونده به مبلغ سه هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال عقد قرارداد و در نهایت پنج هزار و ۴۵۳ فقره پرونده به ارزش سه هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در مدت شیوع ویروس کرونا ۱۳ هزار و ۸۸۵ متقاضی در استان به‌منظور دریافت تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال جدید برای ۱۷ هزار و ۷۹۷ نفر نام‌نویسی کردند که یک‌هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال برای ۹ هزار و ۶۳۵ فقره پرونده تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال جدید برای ۱۳ هزار و ۲۰۵ نفر پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته سهم چهارمحال و بختیاری از تسهیلات مشاغل خانگی ۶۰ میلیارد ریال بود که با تلاش‌های انجام شده در استان ۶۵ میلیارد ریال جذب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha