۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰:۰۱
کد خبر: 84439469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله لبنان  شهادت ۴ تن در شهر جنین را به ملت فلسطین تسلیت گفت

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان شامگاه دوشنبه در بیانیه ای شهادت ۴ فلسطینی در درگیری‌های اردوگاه و شهر «جنین» با صهیونیست ها را به ملت فلسطین تسلیت گفته است.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان در این بیانیه آورده است که به ملت مجاهد و گروه های فلسطینی به خاطر شهادت چهار تن از جوانان فلسطین که در درگیری های جنین با نظامیان صهیونیستی شهید شدند، تسلیت می گوید و از پاسخ قهرمانانه مجاهدان فلسطین به نیروهای اشغالگر قدردانی می کند.

حزب الله در این بیانیه تاکید کرده است: راه مقاومت که به  ایثارگری و خون شهدا مزین شده است به پیروزی نهایی و آزادی کامل مردم فلسطین منتهی می شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) در یورش به اردوگاه جنین ۴ فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منابع پزشکی فلسطین سحرگاه دوشنبه اعلام کردند که دو جوان به نام های «صالح احمد العمار» ۱۹ ساله و «رائد زیاد عبداللطیف ابویوسف» ۲۱ ساله و دو نفر دیگر در حمله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی از شهادت ۵ فلسطینی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از نیروی مرزبانی این رژیم گفت که ارتش، اجساد این دو فلسطینی را در اختیار دارد و نیز شخصی که این رژیم با هدف دستگیری او به اردوگاه جنین هجوم برده است، بازداشت شد.

فلسطینیان برای بزرگداشت و احترام به ارواح این شهدا اعتصاب عمومی اعلام کردند.

سرزمین‌های اشغالی فلسطینی در هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است که طی آن چندین جوان فلسطین به شهادت رسیدند. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است.

گزارش ها حاکی از آن است که  از آغاز سال جاری میلادی تاکنون ۵۹ فلسطینی در خشونت علیه عرب‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی فلسطینی کشته شدند.

همچنین در هفته های اخیر فلسطینیان ساکن کرانه باختری ۶۳ بار با نیروهای نظامی و امنیتی اشغالگران صهیونیست درگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha