استقبال عشایر عرب آبادان از واکسیناسیون

آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: شیوخ و عشایر عرب این شهرستان با تبدیل حسینیه‌های خود به محل تزریق واکسن کرونا به استقبال طرح واکسیناسیون عمومی رفتند.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج آبادان و دانشگاه علوم پزشکی چهار پایگاه برای تزریق واکسن کرونا به شیوخ عرب منطقه در نظر گرفته شد.

وی افزود: واکسیناسیون عمومی گروهای هدف در روستاهای سادات مسجدامام حسین(ع)، طره بخاخ حسینیه سید قاسم، دهستان منیوحی اروندکنار نهر عبودیه حسینیه مطرقی و سلیچ غربی آبادان حسینیه حاج عبدالرضا به عنوان پایگاه‌هایی تزریق واکسن آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: با توجه به تاثیرگذاری شیوخ منطقه طرح واکسیناسیون کرونا در مناطق روستایی و حاشیه ای این شهرستان با همکاری و مشارکت آنها انجام می شود تا دیگر اقشار نیز از این طرح استقبال کنند.

سرهنگ پاسدار احمدی بیان کرد:در گام بعدی نیز سعی می شود دیگر اقشار شهرستان نیز واکسینه شوند تا جامعه هدف در مقابله با ویروس منحوس کرونا ایمن شوند.

وی با اشاره به شرایط شکننده این شهرستان در شیوع ویروس کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آیین های عزاداری محرم الزامی است و هیات‌های مذهبی موظف به اجرای این دستورالعمل‌ هستند.

هم اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha