شور حسینی توامان با کمک‌های مومنانه در شیراز رقم خورد

شیراز-ایرنا-سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک مومنانه همزمان با آغاز دهه اول محرم با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به همت ناحیه ثارالله (ع) شیراز آغاز شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس روز جمعه در مراسم آغاز سومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ضمن تقدیر و تشکر از خیران، فرماندهان و تمامی بسیجیان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران وفادارش، گفت: ماه محرم ماه انفاق جان، انفاق مال، ایثار و از خودگذشتگی است.

سردار یدالله بوعلی افزود: از ابتدای امسال تاکنون دو مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه فجر استان فارس در ماه مبارک رمضان و دهه ولایت برگزار شده و سومین مرحله این رزمایش نیز همزمان با شروع دهه اول محرم بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه فجر استان فارس توزیع می‌شود که ۵ هزار بسته از این آمار توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز تامین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) نیز در این مراسم گفت: این رزمایش به همت فرماندهان حوزه‌های محلات و اقشاری ناحیه ثارالله (ع) شیراز صورت خواهد پذیرفت و تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

سرهنگ محمدبهادرعلیپور افزود: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) با هم افزایی و تعامل با سایر ادارات و نهادها گامی نو در راستای اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی برداشته و اقدام به تامین بیش از ۱۸ دستگاه خودرو به مراکز درمانی شهدای والفجر و شهدای انقلاب شهرستان شیراز (جهت کمک به طرح واکسیناسیون آحاد مردم) کرده است.

همچنین به همت دوستداران خاندان عصمت و طهارت و یاران مسجد بغدادی شیراز یک هزار و ۱۳۰ دست غذای گرم در ظهر عاشورا بین کارکنان بهداشت و درمان در بیمارستان های مسلمین ، شهید فقیهی ، نمازی شیراز و در محله ده پیاله شیراز از سوی قرار گاه جهادی عاوشرا توزیع گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha