نماینده مردم ملکان: وزیر پیشنهادی بهداشت توان مدیریتی بالایی دارد

تبریز - ایرنا - نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق علمی و مدیریتی بالای وزیر پپیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برآیند این ویژگی ها، سبب اقبال مجلس به وی است.

سیدعلی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آقای عین اللهی، متخصص حوزه بهداشت و درمان است و سوابق مدیریتی ممتدی دارد که او را در پیشبرد برنامه های اعلامی اش کمک می کند. 

وی افزود: برنامه های پیشنهادی وی برای وزارت بهداشت، جامع است و آقای عین اللهی به ویژه در زمینه رشد و توسعه حوزه بهداشت و درمان، برنامه عملیاتیی قابل دفاعی دارد که در نشست با نمایندگان مجلس، آنها را تشریح کرده است. 

موسوی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی رییس دولت سیزدهم برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک نیروی ارزشی و جهادی است و امیدوارم با تیم ستادی قوی بتواند در حوزه اجرا و عملیات، گام های اساسی بردارد تا اهداف برنامه اش را محقق کند.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت در صورت رای آوردن در مجلس و استفاده از تیم قوی علمی و اجرایی می تواند گام های اساسی در مهار و  پیشگیری بیماری کرونا به عنوان مهم ترین مشکل مبتلابه حوزه بهداشت و درمان بردارد.

وی ادامه داد: تلاش برای رفع نابسامانی های حوزه  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر مبنای واقع بینی و استفاده از نیروهای توانمند و متخصص و جهادی همراه با لزوم توجه عادلانه به مناطق مختلف کشور می تواند وزیر پیشنهادی بهداشت را در مامورت های خود موفق کند.

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی متولد ۱۳۳۷ متخصص چشم پزشکی، فوق تخصص قرنیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، از جمله سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به عضو هیئت ممتحنه بورد تخصصی چشم پزشکی کشور، عضو شورایعالی مرکز تحقیقات چشم پزشکی کشور، عضو هیئت مدیره بانک چشم جمهوری اسلامی ایران، عضو شورایعالی استعدادهای درخشان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مشاور بیماری‌های چشم، شورای سیاست گذاری سلامت صدا و سیما اشاره داشت.

بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی رییسی برای تصدی وزارت بهداشت دولت سیزدهم به مجلس است. پیش از این مشاور و نماینده وزیر در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی دولت یازدهم بود. او در حال حاضر عضو هیأت ممیزه دانشگاه شهید بهشتی تهران و همچنین رییس بخش چشم بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد نیز هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha