تلاش‌ و مجاهدت‌ جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: تلاش‌ و مجاهدت‌ جامعه پزشکی در راه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است و این عزیزان شایسته بهترین تقدیرها هستند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه با صدور پیامی ضمن تبریک یکم شهریور، سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک به مدافعان سلامت، افزود: نامگذاری یکم شهریور به نام روز پزشک در سالروز نکوداشت دانشمند و طبیب برجسته ایرانی حکیم ابوعلی سینا بیانگر اهمیت والای این حرفه مقدس در کشور عزیزمان است.

وی افزود: بی‌تردید سلامت و تندرستی شهروندان یک جامعه، یکی از پیش شرط‌های اصلی توسعه به شمار می‌رود و پزشکان ارجمند براساس عهدی که با خدای خویش بسته اند همواره در اندیشه صیانت از سلامت شهروندان، درمان بیماران و حفظ کرامت آنان هستند.

جمالی پور تصریح کرد: ویروس مهلک کرونا در کنار تمامی آسیب‌ها و تهدیدهایی که ایجاد کرد، فرصت هایی را نیز به وجود آورد تا تمامی آحاد جامعه با انسجام، همدلی و از خودگذشتگی برای پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت را گرامی داشته و فرارسیدن روز پزشک را به جامعه شریف و فرهیخته پزشکان و خانواده فداکار بهداشت و درمان استان قزوین تهنیت گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، سربلندی و تندرستی همگان را مسالت می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha