۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84445769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سجادی شایسته حمایت قاطع مجلس برای وزارت ورزش و جوانان است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: «حمید سجادی» فرد پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت ورزش و جوانان چهره ای شناخته شده و متخصص در حوزه ورزش است که انتظار می رود با رای اعتماد قاطع و اکثریت نمایندگان تصدی این وزارتخانه را برعهده بگیرد.

«حمید سیفی» روز دوشنبه در روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش مسیر پر پیچ و خمی دارد و هدایت این وزارتخانه نیاز به فردی دارای تخصص، تجربه و شناخت کافی از مسایل ریز و درشت این حوزه دارد که سجادی تمامی این ویژگی ها برای در اختیار گرفتن سکان وزارت ورزش و جوانان را دارد.

وی افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به ویژگی ها و توانمندی های سجادی با رای اعتماد قاطع خود هدایت وزارت ورزش و جوانان را به وی به عنوان یک ورزشکار و متخصص حوزه های مختلف ورزشی بسپارند.

سیفی، مدیریت در عرصه ورزش و جوانان را بسیار پیچیده دانست و گفت: حضور سجادی در راس وزارت ورزش و جوانان می تواند مسیر رشد و توسعه این مجموعه و شکوفایی استعدادهای ورزشی و همچنین درخشش ورزشکاران ایرانی در عرصه های داخلی و خارجی را هموار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا سجادی بالاترین رای را در مجلس کسب کند و با اعتماد و حمایت قاطع نمایندگان مجلس، سکاندار وزارت ورزش و جوانان شود.

«سیدحمید سجادی هزاوه» متولد سال ۱۳۴۸ تهران و دانش‌آموخته دکترای تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی است.

معاون امور ورزشی سازمان تربیت بدنی و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دولت دهم، عضویت در هیأت رئیسه و هیأت‌های مختلف فدراسیون دو و میدانی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش، عضو شورای عالی سیاستگذاری ورزش سیما، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و نایب رئیس کمیته تربیت بدنی بین دول یونسکو از جمله مهمترین مسئولیت‌های اجرایی و مدیریتی وی در حوزه ورزش است.

سجادی که خود از قهرمانان ملی، المپین و مدال آور در مسابقات آسیایی رشته ورزشی دو و میدانی است، همچنین دارای سوابق علمی و آموزشی در حوزه ورزش بوده و ضمن تدریس رشته تربیت بدنی در دانشگاه‌های کشور تألیفات و مقالات متعدد ملی و بین المللی در زمینه مدیریت ورزشی به رشته تحریر درآورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha