۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84447086
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان:شهیدان رجایی و باهنر اسوه خدمت خالصانه و بی منت بودند

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : این شهدای والامقام تجلی راستین و اسوه‌های خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم بودند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام که روز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته دولت و سالروز شهادت شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر صادر کرده، افزوده است: دوم شهریور ماه و آغاز هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

در ادامه این پیام آمده است: این ایام مبارک زمانی ارزشمند برای همه ارکان دولت و خادمان ملت است، تا با الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر به تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم بپردازند.

استاندار خوزستان همچنین در این پیام آورده است: هفته دولت همچنین فرصتی برای تقویت همه جانبه وحدت و همدلی ، بهره گیری از مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی کشور در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» می باشد.

سلیمانی دشتکی در این پیام با تاکید بر اجرای دقیق سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دولتمردان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت از تلاش ها و خدمات صادقانه و خالصانه همه اعضاء خانواده دولت به خصوص مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی استان خوزستان ، تقدیر و تشکر کرده است.

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha