۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84447381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده سقز: زلفی گل یک متخصص توانمند است

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 84447381
نماینده سقز: زلفی گل یک متخصص توانمند است

تهران- ایرنا- نماینده مردم سقز در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت:سابقه علمی زلفی گل نشان می دهد که وی علاوه بر داشتن سوابق علمی یک متخصص توانمند است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،« بهزاد رحیمی» در جلسه علنی  امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی علوم گفت:مخالفین وزیر پیشنهادی  این موضوع را مطرح کردند که  زلفی گل از دانشگاه همدان معرفی شده است و این جفا در حق دانشگاه های مراکز استان‌ها است  قطعا کسی که مدیریت دانشگاه را طی چندین سال داشته اکنون می تواند به عنوان وزیر معرفی شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مخالفین در مورد وزیر پیشنهادی می گویند وی تخصص در یک رشته خاص  دارد گفت: سابقه علمی زلفی گل نشان می دهد که وی علاوه بر داشتن سوابق علمی یک متخصص توانمند است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن  گفت:ما در حال انتخاب وزیرانی هستیم که در طراز انقلاب باشند . زلفی گل به افتخار جانبازی نائل شده است آیا این برای معیار انقلابی بودن  وی کافی نیست. زلفی گل علیرغم همه مشکلات  تحصیلات خود را در داخل کشور به پایان رسانده است.

رحیمی در ادامه اظهار کرد: حل مشکلات کشور در حوزه های مرتبط این وزارتخانه جز با به کارگیری از ظرفیت نخبگان امکان پذیر نیست و وزیر پیشنهادی علوم نقش بی بدیلی می تواند در این عرصه ایفا کند.

نماینده سقز افزود: شجاعت و صراحت کلام وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه و اجرای روش های آموزشی جدید و همچنین به کارگیری اساتید انقلابی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی افزود: آقای زلفی گل طرحی برای برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه دارد که این طرح کارآمد می تواند عینی و قابل اجرا باشد. با انتخاب این وزیر پیشنهادی نقطه عطفی را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رقم خواهیم زد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha