۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبر: 84447497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ساری:بررسی برنامه وزرای پیشنهادی منطبق بر واقعیت باشد

تهران- ایرنا- نماینده مردم ساری در روند بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی گفت:بررسی برنامه وزرای پیشنهادی باید منطبق بر واقعیت باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۳ قانون اساسی، گفت: اخطار من خطاب به هیات رئیسه و محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور است که از استان مازندران فردی در جایگاه اصلی کابینه دولت انتخاب نشده است در صورتی که در دولت های گذشته یکی از فرهیختگان این استان انتخاب می شد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود بیان داشت: براساس قانون آئین نامه داخلی، قانون اساسی، اسناد بالادستی، بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی باید منطبق بر واقعیت ها باشد.

وی تصریح کرد: توقع داریم همکاران در بیان نظراتشان واقعیت ها را رعایت کنند چرا که اینجا مجلس است و سوگند خورده ایم براساس واقعیت ها برای ملت ایران تصمیم گیری کنیم، از سوی دیگر دانشگاه مرجع و نقطه اصلی زندگی است و باید فردی توانمند برای این وزارت انتخاب شود.

نیکزاد نایب رییس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: اخطار و تذکر باید به هیات رئیسه باشد بنابراین دوستان رعایت کنند در موافقت و مخالفت صحبت نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha