۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبر: 84448542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ هزار مشترک دهلرانی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه امسال ۶۶۲ اشتراک پذیری جدید در مناطق شهری و روستایی دهلران انجام شده است، گفت: از ابتدای شروع گازرسانی به این شهرستان ۱۳ هزار و ۷۱۶ مشترک نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی روز چهارشنبه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان دهلران گازدار شده است، افزود: تاکنون ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی شامل مرغداری، ذرت خشک کنی، کارخانه آسفالت، کود شیمیایی گازدار شده که این مهم در راستای رفع موانع تولید انجام شد.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تعداد ۳۰۰ علمک و یک هزار متر شبکه پلی اتیلن در اقطار مختلف نصب و اجرا شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بر اهمیت آماده کردن زیرساخت‌های مسکن مهر نیز  تاکید کرد و یادآور شد: شرکت گاز اجرای گازرسانی به واحدهای مذکور را در اولویت کاری خود قرار داده بطوریکه تاکنون هفت هزارو ۷۰۰ متر شبکه و ۱۰۰ علمک در مسکن مهر دهلران و یک هزارو ۴۵۰ متر شبکه و همچنین ۱۲۶ عدد علمک در شهر موسیان انجام شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای مسکن مهر دهلران و موسیان نیز تکمیل شده است، بیان کرد: شرکت گاز استان ایلام تلاش می‌کند به هر طریق ممکن به مشترکان در اقصی نقاط استان خدمات رسانی کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: حجم گاز مصرفی مناطق مختلف دهلران از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیون و ۸۳۹ هزارو ۱۳۴ متر مکعب بوده که انتظار می‌رود آحاد مختلف مردم صرفه جویی از این نعمت خدادادی را در سرلوحه کاری خود قرار دهند تا سایر هموطنان بتوانند استفاده کنند.

شمس اللهی اضافه کرد: امسال میز خدمت شرکت گاز در دهلران ۵۶۲ خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مردم منطقه ارایه کرده است.‌

شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha