۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 3135
کد خبر: 84449824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ تن سیم برق سرقتی در کرمان کشف و مالخران بازداشت شدند

کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی کرمان گفت: ۳ تن سیم و کابل های فشار قوی برق سرقتی در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان کشف و ۲ مالخر نیز بازداشت شدند.

به گزارش روز پنجشبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پور امینایی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های متوالی و اعلام شکایت اداره برق به دلیل سرقت کابل های برق فشار قوی و خودنگهدار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک کارگاه ضایعاتی که اقدام به خرید کابل های برق سرقتی می کرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در بازدید از انبار این کارگاه ضایعاتی ۳ تن سیم برق هوایی و کابل برق خودنگهدار کشف و در این رابطه ۲ نفر مالخر را دستگیر کردند.

پور امینایی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های کاری پلیس برخورد با باند های سرقت است و در این زمینه نیز از مردم می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha