۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84450832
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کارکنان تامین اجتماعی در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شدند

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهرگفت: همزمان با هفته دولت و با هدف پیشگیری از شیوع کرونا واکسیناسیون تمامی کارکنان تامین اجتماعی در این استان (۵۰۰ نفر) انجام شد.

 روابط عمومی تامین اجتماعی استان بوشهر روز جمعه به نقل از عباس دیری اعلام کرد : کارکنان اداره کل و شعبه‌های تابعه استان به دلیل ماهیت شغلی به عنوان یکی از گروه‌های پرریسک در معرض ابتلا و نیز  کانون احتمالی برای سرایت و یروس در سطح جامعه هستند.

وی بیان کرد: برهمین اساس واکسیناسیون این گروه بسیار ضروری بود که به کاهش شیوع کرونا در سطح جامعه نیز کمک خواهد کرد.

دیری ادامه داد: هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای ارکان مدیریتی کشور است که بیماری کووید ۱۹ سایه ای بزرگ و عجیب بر همه امور انداخته و این شرایط منجر شد تمام برنامه‌ها تحت تاثیر این ویروس قرار گیرد.

وی افزود: فضاسازی‌های کاربردی و انجام تبلیغات محیطی از طریق نصب بنر، پوستر و سایر اقلام تبلیغی در محیط های اداری و آموزشی و همچنین فضاهای مجازی اولین اقدام این هفته بود که در تمام شعب تحت پوشش، تدبیر لازم صورت گرفته است.

دیری عنوان کرد: دراین هفته از کارکنان نمونه شاغل در سطح ادارات استان به نحوی شایسته تقدیر می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهارداشت: از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت گفت و گو با خبرنگاران و ارائه دستاوردهای اداره کل در یک سال اخیر است.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی در رشته های مختلف با توجه به شرایط کرونایی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت برشمرد و افزود: مسابقات کتابخوانی و پیامکی از برنامه های شاخص این حوزه در هفته دولت است که در حال انجام است .

دیری به برگزاری نشست با شرکای اجتماعی بویژه مستمری بگیران و کارفرمایان هم اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور روشن‌سازی افکار سازمانی برای کمک به اهداف دولت جدید برگزار خواهد شد.

وی افزود: در هفته دولت  به فراخور امکانات، تولیدات رسانه‌ای از قبیل موشن گرافیک، اینفو، کلیپ و تیزر تهیه شده که در این هفته بر مبنای اقدام‌ها و کارکردهای سازمان تامین اجتماعی ارائه و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در ارتباط با جشنواره‌های کارفرمایان نمونه اظهارداشت: برنامه‌ریزی و نحوه اجرای این جشنواره به شعبه‌های استان ابلاغ شده و از کارفرمایان نمونه استان بوشهر بر اساس شاخص‌های بیمه ای تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha