۸ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84453571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در تکاب آغاز به‌کار کرد

مهاباد - ایرنا- رییس مرکز بهداشت تکاب گفت: سومین مرکز و دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون بیماری کووید ۱۹ با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آغاز به‌کار کرد.

میثم فرجی روز دوشنبه در آیین آغاز به کار این مرکز در تکاب افزود: سومین مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در این شهرستان در درمانگاه مهرشفاء سپاه مستقر شده و روزانه ۲۰۰ دُز واکسن در این مرکز تزریق خواهدشد.

وی بیان کرد: این مرکز با همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شبکه بهداشت و درمان تکاب راه‌اندازی شده و با فعالیت آن ظرفیت روزانه واکسیناسیون در این شهرستان از ۵۵۰ دُز به ۷۵۰ دُز افزایش یافته‌است.

رییس مرکز بهداشت تکاب اظهارداشت: برای راه‌اندازی این مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ کادر درمانی شبکه بهداشت و درمان تکاب در درمانگاه مهرشفا مستقر شده و ۱۳ نفر از نیروهای جهادی و بسیجی شامل دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی نیز همکاری می‌کنند.

فرجی ادامه‌داد: هم‌اینک علاوه بر پایگاه تجمیعی واقع در مرکز بهداشت شهید بحری تکاب که محل واکسیناسیون جمعیت عمومی و گروهای مختلف سنی است، یک مرکز واکسیناسیون نیز در سالن ورزشی آموزش و پرورش ویژه واکسیناسیون صاحبان مشاغل و گروه های پرخطر فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سومین مرکز موجب افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در تکاب می‌شود، اضافه‌کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا که در درمانگاه مهرشفاء سپاه تکاب راه‌اندازی شده نیز در سامانه سلامت ثبت شده و شهروندان حائز شرایط سنی می‌توانند برای دریافت واکسن کووید۱۹ با مراجعه به سامانه ثبت نام این پایگاه را نیز انتخاب کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده که در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قراردارد و تاکنون ۱۴۸ نفر در این شهرستان براثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha