۹ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84455116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرمربی پاراتیراندازی: جوانمردی بازهم توانایی رکوردشکنی دارد

توکیو- ایرنا- سرمربی تیم پاراتیراندازی ایران گفت: باشناختی که از ساره جوانمردی دارم انتظاری جز مدال طلا از او در پارالمپیک توکیو نداشتم و وی هنوز هم توانایی رکوردشکنی دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ حسین امیری  بعد از کسب مدال طلای ساره جوانمردی در پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: سطح بانوی تیرانداز در حد طلا است. باید بگویم او همچنان می تواند رکورد پارالمپیک را ارتقا بدهد.

سرمربی تیم پاراتیراندازی خاطرنشان کرد: جوانمردی روز شنبه هم در ماده ۵۰ متر خفیف مسابقه دارد و باتوجه به اینکه در پارالمپیک ریو هم در این ماده قهرمان شده است، به طلای او فکر می کنیم زیرا سطح او در حد مدال طلا است.

امیری در خصوص عملکرد نمایندگان تیراندازی ایران در پارالمپیک توکیو افزود: هشت ماه روشی را در دستور کار قرار داده ام و با این روش کار کرده ایم که ای قدردارنی دارد حتی از سمیرا ارم دیگر بانوی تیرانداز هم به خاطر زحماتی که کشید تشکر می کنم.

کاروان ایران در این دوره از بازی ها تاکنون ۱۳مدال (۷طلا، پنج نقره، یک برنز) در وزنه برداری،دوومیدانی، تیراندازی و جودو کسب کرد.

کاروان پارالمپیک ایران در پانزدهمین دوره بازی ها با کسب ۲۴ نشان ( هشت طلا، ۹نقره و هفت برنز) در جایگاه پانزدهم ایستاد.

شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریور ماه آغاز شد و کاروان ایران از بین ۱۰۰سهمیه کسب شده با ۶۲ ورزشکار ( ۹ زن و ۵۳ مرد) در ۱۰ رشته جودو، قایقرانی، تکواندو، بسکتبال با ویلچر، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان و وزنه‌برداری در این رویداد حضور دارد.

این رویداد چهاردهم شهریور به کار خود پایان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha