۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84455180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از مهاباد در جنوب آذربایجان غربی

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبر: 84455180
اخبار کوتاه از مهاباد در جنوب آذربایجان غربی

مهاباد- ایرنا- کشف و ضبط ۴۰ حلقه لاستیک قاچاق، توقیف ۶۰۰ کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه و همچنین جمع آوری چهار متکدی در محورهای مواصلاتی مهاباد از جمله اخبار کوتاه این شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی مهاباد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک در پی تشدید اقدامات مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ محمد توحیدی افزود: با هوشیاری ماموران خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۴۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش لاستیک‌های قاچاق را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص خودروی حامل محموله قاچاق به پارکینگ منتقل و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه قاچاق کالا، اثرات منفی بر امنیت اقتصادی جامعه دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت مستمر ادامه دارد.

۶۰۰ کیلوگرم قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در محور مهاباد_ ارومیه توقیف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد _ ارومیه به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۰۰ کیلوگرم قطعه مرغ زنده فاقد هر گونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله توقیف شده ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

قاچاق طیور، احشام و دام جزو خطوط قرمز ستاد مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان محسوب می‌شود

چهار متکدی در محورهای مواصلاتی مهاباد جمع آوری شدند

رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: به دنبال افزایش تعداد متکدیان در محورهای ورودی به این شهرستان ساماندهی و برخورد با این افراد در دستور کار قرار گرفته است.

محسن خادمی اضافه کرد: در همین راستا چهار متکدی در محورهای سه راهی برهان، یوسفکند، سه راهی ترشکان و کمربندی دارلک در محدوده مسکونی روستای لج شناسایی و جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه اغلب متکدیان غیر بومی هستند، اظهار داشت: نفرات جمع آوری شده ضمن برخورد و اخذ تعهد به شهرهای خود هدایت شدند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha