۲۷۰ فقره پرونده تخلف در حوزه مصالح ساختمانی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری ۲۷۰ فقره پرونده تخلف در حوزه مصالح ساختمانی در این استان تشکیل شده است.

غلامرضا بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از ابتدای امسال یک هزار و ۹۴۰ مورد بازرسی از واحدها و عاملان توزیع سیمان انجام شده، افزود: در این رابطه ۱۸۶ فقره پرونده تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه و توزیع خارج ازشبکه در این استان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این پرونده ها ۷۷ میلیارد ریال بوده و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری در حوزه آهن آلات نیز ۳۳۶ مورد بازرسی صورت گرفته که در این بازرسی ها، هشت فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه آجر نیز ۱۴۵ مورد بازرسی صورت گرفته و ۲ مورد پرونده تخلف به ارزش ۱۰۶ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حوزه شن و ماسه نیز ۲۴۷ مورد با تشکیل ۴۸ فقره پرونده تخلف به ارزش ۸ میلیارد ریال و در حوزه سایر مصالح ساختمانی نیز ۳۸۸ مورد بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها ۲۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد ریال تشکیل و به مراج ذیصلاح ارسال شده است.

بابایی افزود: از ابتدای امسال در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای تخصصی سال با حضور نهادها و ادارات ذیربط نیز ۲ هزار و ۶۳۲ مورد گشت مشترک انجام و ۵۰۲ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۹۵ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha