۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84302365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۶ هزار بازرسی طی تعطیلات نوروزی در آذربایجان‌غربی انجام شد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶ هزار و ۲۱۲ مورد بازرسی صنفی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین امسال در این استان صورت گرفته و یک هزار و ۳۳۴ پرونده تخلف تشکیل شد.

غلامرضا بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این پرونده ها، ۱۰۲ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال بود که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین بازرسی های انجام شده در خصوص اقلام پروتئینی و نان بود که در مورد نظارت بر عملکرد نانوایان استان سه هزار و ۳۹۲ مورد بازرسی انجام شده که در این بازرسی ها ۳۴۶ فقره پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد ریال و در حوزه مواد پروتئینی نیز چهار هزار و ۳۱۳ مورد بازرسی انجام و منجر به تشکیل ۲۳۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۶۶ میلیارد ریال ش.

وی ادامه داد: در بازار میوه شب عید نیز ۸۰۵ مورد بازرسی انجام شد که در این بازرسی ها ۳۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۶ میلیون ریال تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت یک ماهه اجرای طرح ویژه نوروزی ۶۱۱ مورد بازرسی از مراکز عرضه شیرینی جات، آجیل و خشکبار در این استان نیز صورت گرفت که ۳۰ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۴۱ میلیون ریال تشکیل شده است.

بابایی افزود: در راستای اجرای طرح ویژه نوروز ۱۴۰۰، یک هزار و ۹۵۸ مورد بازرسی در حوزه پوشاک، کیف و کفش انجام شد که منجر به تشکیل ۱۶۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۷۷ میلیون ریال شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم توزیع کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم درج قیمت، موارد را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری و یا به صورت حضوری با این اداره در میان بگذارند تا در اولین فرصت ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha