وزیر پیشین بهداشت در بیمارستان بستری شد

تهران- ایرنا- مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از وقوع سانحه برای محمدحسن طریقت منفرد وزیر پیشین بهداشت و بستری شدن او در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، در پی وقوع سانحه برای محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم، کیانوش جهانپور در حسای کاربری خود در توییتر، نوشت: چند هفته پیش گپ و گفتی صریح، صمیمی و طولانی با دکتر طریقت منفرد داشتیم، مثل همیشه شفاف و تند و تیز، بخش زیادی از گفت وگو را ضبط کردیم، طبق معمول بر سر برخی مواضع شاذ توافقی نداشتیم، اما در دلسوزی و دغدغه مندی‌اش برای سلامت و عدالت تردیدی ندارم، متاسفانه دیشب دچار سانحه‌ای شده‌اند و ‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت افزود: برای سلامتی این طبیب و مدیر خدوم سال‌های دور و نزدیک نظام سلامت آرزوی شفای عاجل و التماس دعا داریم و اما، متاسفانه برخی در فضای مجازی تصویر ایشان در ICU را منتشر کرده‌اند، از نظر اخلاق پزشکی انتشار تصویر بیمار/مصدوم کار درستی نیست!

طریقت منفرد، ۶۵ ساله دارای دکتری پزشکی عمومی و بورد تخصصی جراحی چشم است که در ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجلس نهم رای اعتماد گرفت.

وی در سال‌های گذشته عضو هیات مدیره و معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی، معاونت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، مدیر دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسوول بیمه و درمان کمیته امداد امام خمینی، مسئول بهداشت و درمان وزارت نفت، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی سمنان و نیز ریاست بیمارستان امام حسین بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha