۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84458742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: دولت به دنبال تحقق وعده‌ها باشد

۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳
کد خبر: 84458742
امام جمعه میامی: دولت به دنبال تحقق وعده‌ها باشد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: مهم ترین راهبرد برای بازسازی اعتماد مردم به مسوولان، عمل کردن دولت به وعده‌های خود است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع این شهر،افزود: اعتماد عمومی در جامعه لطمه خورده و باید در این راستا حفظ و تقویت شود.

وی گفت: با مردم و بین مردم بودن مسئولان و لمس تغییر و تحول در زندگی آنان و عمل به حرف ها و وعده ها در دولت سیزدهم ضرورت دارد.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه شجاعت در پذیرش اشتباه و عذرخواهی ، جبران صداقت در گفتار و رفتار از شاخص‌های اعتماد عمومی است و با تاکید بر ضرورت بازسازی ساختار فرهنگی کشور ، تصریح کرد: امروز متولیان باید با توجه به ناکارآمدی سیاست فرهنگی و تهاجم سازمان یافته فرهنگی علیه کشور، به فکر بازسازی این حوزه باشند.

صفایی پور تصریح کرد: فقدان الگو و شاخصه های فرهنگی تراز آموزه های انقلابی مشکل اساسی حوزه فرهنگی کشور است و دولت سیزدهم باید ساختار فرهنگی کشور را سامان دهد.

وی ادامه داد: از مطالبات جدی مردم توجه به قرارگاه های فرهنگی کشور یعنی مساجد و نمازجمعه است که باید مردم شاهد تحول سخت افزاری و نرم افزاری در اماکن مقدسه باشند.

امام جمعه میامی گفت: خدمت به مردم ، عدالت اجتماعی ، جلوگیری از تبعیض و مبارزه با فساد در اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تکیه به توان داخلی ضرورت دارد،افزود: کمک به ظرفیت های داخلی نقش بسزایی در اقتصاد کشور خواهد داشت و حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت قرار گیرد.

صفایی پور با بیان اینکه آموزه های دینی می گویند دعا اثرات فراوانی در زندگی انسان ها دارد، تصریح کرد: مردم به پویش قرائت دسته جمعی دعای هفتم صحیفه سجادیه بپیوندند و برای رفع بیماری کووید ۱۹ دعا کنند.

صفایی پور اظهارداشت: برخی دستگاه ها به ویژه بانک های خصوصی و دولتی برای جبران کمبودها به دنبال راهکارهای اساسی باشند.

وی ادامه داد: برچیده شدن امکانات برخی اماکن در این شهرستان پذیرفتنی نیست.

برپایی میز خدمت توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha