۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84459014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران بدنبال تقویت دوستی بین کشورهاست

رشت-ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ایران با هر کشوری که به آبها دسترسی دارد می تواند ارتباط گرفته و در این تبادلات و ارتباط ها به دنبال تقویت دوستی بین کشورهاست .

به گزارش ایرنا ، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه روز جمعه در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات جام دریا  در سالن همایشهای منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد :  ایران در این مسابقات نظامی توانست با اقتدار در غواصی در عمق در کنارک سیستان و بلوچستان و در مسابقات جام دریا با غیرت و جوانمردی و با اقتدار جایگاه اول را از آن خود کند .

وی با بیان اینکه هدف ایران از رقابتهای نظامی کسب رتبه نیست افزود: بدنبال نمایش میزان توانمندی نیروهای نظامی کشورمان در سطح بین الملل هستیم و مهمترین اهدافمان از حضور در مسابقات جام دریا، دیپلماسی دفاعی ودریایی است .  

امیر دریادار ایرانی خاطر نشان ساخت : در حوزه دریای خزر تلاش داریم ایران را به عنوان کشوری الگو و پیشتاز در صلح و دوستی به جهان معرفی کنیم .

وی بیان کرد : توجه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همچون سایر جوامع بشری تداوم ارتباط و توجه به گفتمان بین دولت هاست.   

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان ساخت :می کوشیم با برگزاری رزمایش های مرکب و مشترک و دید و بازدید ها از کشورهای حاشیه دریای خزربعنوان الگویی برای مودت ، برادری و دوستی باشیم .

بندرانزلی از دوم شهریور به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات شناوری این دوره از مسابقات جام دریا بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha