۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84460762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال شهرداری قزوین از لیگ برتر کنار گذاشته شد

قزوین – ایرنا – دبیر هیات والیبال استان قزوین گفت: با توجه به تغییر سیاست شهرداری و شورای شهر قزوین مبنی بر تیمداری نکردن در لیگ برتر، نماینده استان از حضور در این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

اسدالله شاهمرادزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری قزوین در دوره جدید مدیریت شورای شهر سیاست خود را از تیمداری به حمایت از تیم های لیگ یک تا سه تغییر داده است.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: ما برای حضور نماینده استان در لیگ برتر با حمایت مالی شهرداری قزوین اصرار داشتیم ولی متاسفانه به نتیجه مطلوبی در این زمینه نرسیدیم تا اینکه فدراسیون والیبال، نماینده استان را از لیگ برتر حذف کرد.

شاهمرادزاده گفت: هم اینک سه نماینده در لیگ دسته یک مردان والیبال کشور و یک تیم در بخش بانوان داریم و امیدواریم با جذب حامیان مالی بتوانیم برای رشد و توسعه والیبال استان اقدام کنیم.

این مسوول با اشاره به اینکه والیبال از محبوب ترین رشته های ورزشی در قزوین محسوب می شود، اضافه کرد: در این مسیر دوست داریم که مسوولان استان به ما کمک کنند تا چرخه حضور والیبال استان در لیگ های برتر کشور قطع نشود چون حدود هشت سال است که در رده های مختلف تیمداری کرده ایم و نباید تلاش های صورت گرفته از دست برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha