۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84460908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری: با خاطیان دوپینگ به شدت برخورد می‌کنیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دوپینگ خط قرمز فدراسیون است و با خاطیان به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش ایرنا، محمود رشیدی با اشاره به برخورد قاطع خود با موضوع دوپینگ اظهار داشت: در این مساله با هیچ فردی شوخی نداریم و برخورد با این پدیده شوم در ورزش دوچرخه سواری از جمله اولویت های کاری من است.

وی ادامه داد: این فدراسیون در خصوص مسأله دوپینگ به هیچ وجه با کسی شوخی ندارد و هر ورزشکاری که مرتکب این تخلف شود بدون هیچ ارفاق و تخفیفی براساس قوانین داخلی و بین المللی محروم خواهد شد و باید تاوان اشتباه خود را بدهد. 

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: شاید در گذشته خیلی به این موضوع اهمیت داده نمی‌شد اما من امروز اعلام می‌کنم قاطعانه با دوپینگ مبارزه خواهم کرد و تلاش می‌کنیم تا در این خصوص فرهنگ سازی مناسبی صورت گیرد تا ورزشکاران را در مسیر درستی قرار دهیم.

رشیدی اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور جاده و کوهستان در دو بخش مردان و زنان با همکاری نادو(ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران) از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته شد و این همکاری در تمامی مسابقات رسمی ما ادامه خواهد داشت. اعتقاد دارم دوچرخه‌سواری ایران در چند سال اخیر ضربات بسیاری از این موضوع خورده و ما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا به هر شکل ممکن جلوی این پدیده شوم را بگیریم. ورزش را باید از این پلیدی‌ها پاک کرد، اگر این مساله محقق شود آن وقت ورزشکاران پاک و زحمتکش در فضایی بدون دوپینگ در مسیر پیشرفت و افتخارآفرینی قرار می گیرند و می توانند به آینده امید بسیار داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha