۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84460902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واقفان گلستانی ۴۰ میلیارد ریال بسته معیشتی توزیع می‌کنند

 گرگان- ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: واقفان گلستانی در چهاردهمین رزمایش سراسری مواسات، هشت هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در نقاط کم برخوردار استان توزیع می کنند.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بسته های معیشتی در قالب طرح مواسات شامل اقلام مختلف خوراکی و ارزاق یومیه با کیفیت مناسب به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است که در ۲ نوبت در نقاط کمتر برخوردار استان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان سال گذشته رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: همچنین در آغاز سال تحصیلی جدید هزار بسته مهر تحصیلی و نوشت افزار ایرانی- اسلامی در مناطق محروم این استان توزیع می‌شود.

سلیمانی فرد تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی امیدواریم بتوانیم با همت وقف و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی مشکلی از اقشار آسیب پذیر جامعه را حل کنیم.

استان گلستان پنج هزار موقوفه و ۶۴ هزار رقبه دارد که حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد آنها با نیت اطعام دهی و عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) است.

گلستان واقع در شمال کشور، مطابق سرشماری و نفوس مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن برپایه کشاورزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha