۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84461055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع سه هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - در قالب طرح شمیم حسینی و از محل موقوفات کردستان، توزیع سه هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در سطح استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در کردستان روز یکشنبه در برنامه سراسری شمیم حسینی که با حضور مسوولین کشوری به صورت آنلاین و مسوولان استانی در حسینیه سنندج برگزار شد، اقدامات اوقاف در خدمت رسانی به محرومات را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: در ایام کرونا زحمات و اقدامات اوقاف در تهیه و توزیع بسته های معیشتی از محل موقوفات استان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: اقدامات خوبی از ابتدای شیوع ویروس کرونا از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده و امیدواریم در ادامه نیز شاهد همیاری و حمایت موقوفات استان از مردم مناطق کم برخوردار جامعه باشیم.

سنت حسنه وقف نقش مهمی در محرومیت زدایی در جامعه دارد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز وقف را یک سنت حسنه با سابقه طولانی در کشور دانست و گفت: سابقه وقف در کشور به پیش از اسلام  بر می‌گردد به صورتیکه مردم همواره اموال خود را برای کمک به محرومین وقف می کردند.

محمد ابراهیم زارعی افزود: اجرای امینانه نیت واقفین می‌تواند نقش مهمی در تاثیر گذاری هر چه بیشتر وقف در کمک به محرومین داشته باشد.

وی اظهار داشت: اقدامات اوقاف در حوزه اجرای امینانه نیت واقفین بر اساس نظر واقف قابل تقدیر است و امیدواریم همواره شاهد برگزاری چنین برنامه هایی در سطح استان باشیم.

۳۲ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز گفت: در راستای اجرای امینانه نیت واقفین خیر اندیش استان و پیرو تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص  اهتمام به کمک به محرومین در ایام کرونا از ابتدای شیوع ویروس ۳۲ هزار بسته معیشتی ،۴۰ دستگاه خیاطی  و ۳۱ سری جهیزیه بین مناطق محروم توزیع شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند افزود: از امروز نیز به مدت ۱۰ روز درقالب طرح شمیم حسینی سه هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد و همچنین در قالب این طرح به ۲۰۶ هیات مذهبی  در استان از محل موقوفات منطبق کمک شده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha