۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84461312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان کاشمر برای برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز ضرب‌الاجل تعیین کرد

مشهد-ایرنا- دبیر کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان کاشمر از ضرب الاجل ۴۸ ساعته دادستان برای تعیین تکلیف و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

محمد شجعی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تغییر کاربریهایی که جدید انجام شده‌اند صورتجلسه می شود و اگر خودشان مصالح را جمع آوری نکنند طی مدت ۴۸ ساعت آینده تخریب و قلع و قمع انجام می شود.

او اضافه کرد: در نشست امروز کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز فرمانداری کاشمر مقرر شد اداره صنعت، معدن و تجارت کارگاههای بلوکه زنی دارای مجوز و بدون مجوز در منطقه حسین آباد و اراضی حجتیه این شهرستان را تعطیل کند.

دبیر کارگروه ویژه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان کاشمر گفت: این موضوع به صاحبان ماشین آلاتی که مصالح ساختمانی به این مناطق حمل می کنند اطلاع و تذکرهای لازم داده شود و در مراحل بعدی اگر حمل مصالح تکرار شود ماشین آلات توقیف گردد.

شجعی افزود:به زودی و در جلسات بعدی موضوع بررسی باغ ویلاهای کلاته بزی و ساخت و سازهای انجام شده غیر مجاز در دیگر مناطق در دستور کار قرار می گیرد.

همچنین رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر هم به خبرنگار ایرنا گفت: براساس دستور و تاکید دادستان کاشمر از فردا تمامی مشاوران املاک که فاقد مجوزهای لازم هستند به خصوص در منطقه حسین آباد و حجتیه تعطیل و محل کسب آنها مهر و موم می شود.

محمدرضا ملکی هم تاکید کرد: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باید تمامی واحدهای تولیدی و کارگاهی تیرچه بلوک سیمانی که در این مناطق فعال هستند تعطیل شود و اگر تمکین نکنند مهر و موم می شوند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha