۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84463932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیکوکار مراوه‌تپه ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای احداث می‌کند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا - بخشدار گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه‌تپه واقع در منتهی الیه شرق استان گلستان گفت: به همّت یکی از نیکوکاران بومی منطقه به‌نام حاج آخوند "عصام الدین گوگلان" ۲ باب ساختمان اورژانس جاده‌ای در مناطق روستایی و شهری این بخش احداث می‌شود.

لقمان قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تفام‌نامه احداث ساختمان این ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای که قرار است یکی در ورودی شهر گلیداغ و دومی در جاده روستای "عرب قره حاجی" ساخته شود، روز گذشته توسط نیکوکار و بانی این اقدام خداپسندانه امضا شد.

وی افزود: هر یک از ساختمان‌های پایگاه اورژانس جاده‌ای با زیربنای ۱۱۲ مترمربع و با هزینه پیش بینی شده ۶ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

قربانی اضافه کرد: عملیات اجرایی ساخت این ساختمان‌ها به زودی با تهیه نقشه معماری توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان و تحویل زمین توسط نیکوکار آغاز می‌شود.

بخشدار گلیداغ تصریح کرد: پس از ساخت ساختمان اورژانس جاده‌ای، تجهیز آن به لوازم اداری و آمبولانس توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

نیکوکار مراوه‌تپه ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای احداث می‌کند
امضای تفاهم نامه ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای توسط نیکوکار مراوه‌تپه

به گزارش ایرنا، حاج آخوند عصام الدین گوگلان از نیکوکاران مراوه‌تپه پیش از این یک باب خانه بهداشت در روستای آق قلعه این شهرستان با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته بود.

این نیکوکار همچنین با مشارکت یکی دیگر از نیکوکاران بومی مراوه‌تپه در ساخت ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستای چنارلی این شهرستان که ۳۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده بود، مشارکت داشت.

شهرستان مرزی مراوه‌تپه افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستای دارای کُد شناسایی سکونت دارند.

از مجموع جمعیت مراوه‌تپه حدود ۳۰ هزار نفر آن در یک نقطه شهری، ۴۹ روستای دارای کد شناسایی و ۲۵ نقطه جمعیتی در بخش گلیداغ این شهرستان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha