تعداد بستری شدگان کرونا در مشهد کاهش یافت

مشهد- ایرنا- دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای زیر پوشش این دانشگاه به ۴۱۰ نفر در روز کاهش یافت.

دکتر حمیدرضا رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر هزار و ۸۶۰ نفر در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش خود دارد بستری هستند.

وی ادامه داد: ۴۹۷ نفر از این تعداد بیمار کرونایی در بخشهای مراقبتهای ویژه بستری هستند.
دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد کل بیماران بستری ناشی از کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر است.
رحیمی افزود: خوشبختانه آمار مبتلایان رو به کاهش و ترخیصی ها و بهبود یافتگان کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی در حال افزایش است اما این وضعیت شکننده است و رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان الزامی است.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شمار بستری‌شدگان جدید کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی را ۹۰۰ نفر در روز عنوان کرد.

دکتر علی‌اصغر انجیدنی در آن تاریخ افزود: هم اکنون سه هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۲ هزار و ۸۷۰ نفر از آنها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.
وی اضافه کرد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبتهای ویژه خراسان رضوی به بیش از ۶۰۰ نفر رسید که ۸۰ درصد آنان در مشهد زیر درمان قرار دارند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۶۳۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و همچنین تزریق واکسن در کشور از مرز ۳۰ میلیون دُز گذشت.

در این مدت ۲۷ هزار و ۱۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و سه هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۲۴ نفر رسید.

تا کنون چهار میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۴۰ نفر از بیماران کرونایی کشور بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha