مسابقه فوتبال ساحلی کشور از ۲۷ شهریور در یزد برگزار می شود

یزد- ایرنا- مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد گفت: مرحله رفت مسابقه گروه اول لیگ دسته نخست فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور، روزهای بیست و هفتم تا سی ام شهریورماه جاری در زمین سلمان محله محموآباد این مجموعه برگزار می‌شود.

سید حسن میرحسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت ها تیم‌های صدرشیمی یزد ( میزبان ) ، شهرداری پارسیان هرمزگان ، شهرداری چلیچه و شهروند فرح‌آباد مازندران به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه این پیکارها با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود، ادامه داد: شرایط  لازم برای برگزاری رقابت‌ها در چارچوب مقررات با حضور نماینده فدراسیون و داوران اعزامی فراهم است.

این فعال ورزشی خاطرنشان کرد: دور برگشت گروه اول فوتبال ساحلی از هشتم تا یازدهم مهرماه امسال به میزبانی باشگاه شهروند فرح آباد مازندران برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله دوم صعود می‌کند .       

مسابقه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۲ تیم در سه گروه پیگیری می‌شود که در گروه اول صدر شیمی با شهروند فرح‌آباد، شهرداری چلیچه و شهرداری دشتی پارسیان هم‌گروه است .

در گروه دوم سیاهکوه اردکان با ملوان انزلی، موج گناوه و موج سواران ساحل نوشهر و در گروه سه دهیاری ملاباشی یزد با ملوان بندرگز، فولاد هرمزگان و شهرداری چابهار بازی می‌کند.

در پایان مرحله اول پس از برگزاری بازی‌های رفت و برگشت به صورت مجتمع هشت تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر ساحلی کشور حضور دارد. 

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha