۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84467073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداران ۲۲ شهر خراسان شمالی انتخاب شدند 

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷
کد خبر: 84467073
شهرداران ۲۲ شهر خراسان شمالی انتخاب شدند 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداران در ۲۲ شهر از ۲۴ شهر این استان ۸۶۳ هزار نفری انتخاب شدند. 

علیرضا باغچقی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  اعضای شورای اسلامی شهر در ۲۰ شهر به صورت رسمی نام شهرداران را اعلام کرده اند، هنوز انتخاب شهرداران در  ۲ شهر استان به صورت رسمی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از شهرداران منتخب در سمت خود ابقا شده اند خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی در ۲ شهر استان هم هنوز شهردار را انتخاب نکرده اند. 

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: بیش از یک ماه از فعالیت شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان محلی گذشته است و روند انتخاب شهردار تاکنون ادامه دارد.

انتخاب شهردار بجنورد 

اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد، مرکز خرسان شمالی هم مرتضی رحمانی مطلق را به عنوان شهردار بجنورد انتخاب کرده اند.

مرتضی رحمانی مطلق ۵۱ ساله که سابقه فعالیت در پروژه های عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را دارد، با کسب هشت رای موافق از ۹ عضو این شورا، به عنوان شهردار انتخاب شد.

انتصاب شهرداران در مراکز استان ها و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر، بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و حکم وزیر کشور و در سایر شهرها به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و حکم استاندار صورت می گیرد.  

خراسان شمالی ۲۴ شهرداری دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha