۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84468481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار مرگ روزانه کرونا در کردستان به ۹ نفر رسید

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبر: 84468481
آمار مرگ روزانه کرونا در کردستان به ۹ نفر رسید

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند که بالاترین رقم در سال جاری است.

دکتر فرزین رضاعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از اول شهریور تا ظهر امروز ۲۱ شهریور ۹۸ بیمار بر اثر شدت ابتلا به کرونا جان خود را در استان از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مدت هشت هزار و ۷۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که بیشترین رکورد روزانه شناسایی بیمار جدید مربوط به هشتم شهریورماه با ۵۴۷ بیمار بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصلا مطلوب نیست، افزود: در حال حاضر به غیر از سروآباد بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

دکتر رضاعی با انتقاد از افرادی که بدون توجه به شرایط استان اقدام به برگزاری دورهمی می کنند، گفت: ویروس کرونای دلتا در فضای باز هم بشدت مسری است و شنیده می شود که برخی در صدد برگزاری مراسم‌های مختلف با پایان ماه محرم هستند که این جنایتی در حق خود این افراد و وابستگان و عزیزانشان است.

در شبانه روز منتهی به ظهر یکشنبه ۲۱ شهریور، ۲۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند. در حال حاضر ۸۸۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری و ۸۵ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha