۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84471494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد نسبتا شدید زنجان را در می‌نوردد

۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۳۴
کد خبر: 84471494
وزش باد نسبتا شدید زنجان را در می‌نوردد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: وزش باد نسبتا شدید مناطق مختلف این استان را از بعدازظهر امروز /چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری/ به مدت سه روز در می‌نوردد.

حسین سلطانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وزش باد نسبتا شدید طی مدت یاد شده هر روز در ساعات بعدازظهر اتفاق خواهد افتاد که برخی مناطق زنجان متاثر از این پدیده جوی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسمان زنجان امروز صاف است و از بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد، اظهار داشت: طی امروز و فردا /چهارشنبه و پنجشنبه/ هوای زنجان به صورت نسبی بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد گرم خواهد شد و از روز جمعه /۲۶ شهریور ماه/ روند کاهشی میزان دما آغاز شده و تا اوایل هفته آتی هوای خنکی را در این استان شاهد خواهیم بود.

سلطانی با اشاره به اینکه هوای زنجان در طی مدت یاد شده بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد خنک خواهد شد، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با ۷ و ماهنشان با ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های استان زنجان بودند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه سانتیگراد گرمتر شده است.

در حال حاضر استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha