۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84474669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۹ هزار تن کالای اساسی در استان سمنان عرضه شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴
کد خبر: 84474669
امسال ۹ هزار تن کالای اساسی در استان سمنان عرضه شد

سمنان- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۹ هزار تن کالاهای اساسی مانند قند، برنج، شکر و روغن به قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مداح روز شنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان افزود: برای تنظیم و مدیریت بازار در شرایط شیوع کرونا، در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سراسر استان توزیع شد.
وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در روزهای کرونایی، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به تقاضای مردم استان سمنان ۲ هزار و ۴۸۱ تن روغن و ۵۲ تن گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در استان عرضه شد.
مداح اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تا کنون ، یکهزار و ۸۴۰ تن برنج ، سه هزار و ۲۳۶ تن شکر و یکهزار و ۷۳۸ تن قند به منظور رفع نیاز مردم استان سمنان به کالاهای اساسی در سراسر فروشگاه‌های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی استان توزیع شد.
وی اضافه کرد: توزیع این مقدار کالاهای اساسی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و تنظیم بازار روزانه در استان سمنان درنظرگرفته شد.
وی یادآور شد: روزانه به طور متوسط بیش از ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان به منظور رفع نیاز شهروندان توزیع می شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برنامه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در سراسر استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری در استان متوقف نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha