ایثارگران با دلاورمردیهای خود ایران را در جهان قدرتمند کردند

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ایثارگران با دلاورمردی‌، شجاعت و از خودگذشتگی‌ و نیروهای مسلح نیز با توان خود ایران اسلامی را قدرتمند کردند.

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز شنبه در نشست با کارکنان ایثارگر و رزمنده مجموعه وزارت کشور در استان گفت: اگر هم اینک کشور در جهان قدرتی دارد به دلیل اقتصادی، صادرات و بانک ها نیست بلکه حوزه قدرت دلاور مردان نیروهای مسلح هستند.

وی با بیان اینکه کار برای خانواده شهدا و ایثارگران نباید متکی به دستورالعمل ها و قوانین باشد افزود: باید قدردان تلاش مجاهدت های شهدا و رزمندگان باشیم و رفع مشکلات گروه هدف را وظیفه خود بدانیم.

شجاعی افزود: ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دوران جنگ تحمیلی تکلیف خود دانستند و از کشور دفاع کردند در این مسیر چیزی هم نخواستند اما هم اکنون عده ای هستند که هیچ کاری نکرده اند و همه چیز را می خواهند.

وی گفت: برای رسیدگی به امور ایثارگران تنها داشتن معاونت کفایت نمی کند و باید تکلیف قانونی وجود داشته باشد چرا که برخی از مسوولان در این امور کوتاهی می کنند.

شجاعی با بیان اینکه افتخار و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به واسطه دلاورمردی ها و شجاعت رزمندگان و نیروهای مسلح است، گفت: تلاش کردیم در عمل و رفتار خود نشان دهیم جامعه ایثارگران و شهدا و خانواده های آنان در جامعه از شان بالایی برخوردار هستند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ایثارگران، جانبازان، شهدا، رزمندگان و خانواده‌های آنان قشر ویژه جامعه هستند افزود: از مسوولان می خواهم که برای رفع مشکلات گروه هدف روز و ساعت خاصی را مشخص کنند.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده این خطه در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان آن هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha