۳۱ هزار نفر امسال در مسابقات قرآنی اوقاف ثبت‌نام کردند

گرگان- ایرنا- رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از ثبت نام ۳۱ هزار نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی این نهاد خبر داد که در مرحله شهرستانی و استانی به رقابت پرداختند.

به گزارش ایرنا، مهدی قره شیخلو چهارشنبه شب در حاشیه مراسم پایانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استقبال ثبت نام کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در ماه آبان و مرحله نهایی، ملی و بین المللی آن به ترتیب در ماه های آذر، دی و اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان هم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امسال در این استان بیش ۴۵۰ نفر اعم از خواهر و برادر در ۱۰ رشته قرآنی از جمله تفسیر، حفظ کل ، ۲۰، و ۱۰ جز، اذان، دعاخوانی و قرائت ترتیل در ۲ منطقه شرق و غرب استان به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد افزود: منتخبان استانی این دوره در رقابت های نیمه نهایی، آبان ماه سال جاری شرکت خواهند کرد.

در  مراسم پایان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان گلستان که با حضور شماری از مسوولان و شهروندان در امامزاده عبدالله شهر گرگان برگزار شد، نفرات برتر ۱۰ رشته قرآنی تجلیل شدند.

در حاشیه این مراسم به مناسبت گرامی داست هفته دفاع مقدس از شماری از خانواده معظم شهدا تجلیل شدند.

در استان گلستان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف زندگی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha