روکش آسفالت معابر درون شهری همدان نیازمند بهسازی است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت: خرابی روکش آسفالت معابر درون شهری سبب بروز سوانح شده که نسبت به ترمیم و بهسازی آن پیش از رسیدن فصل سرما با شهرداری مکاتبات لازم صورت گرفته است.

سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: جمع شدن آسفالت و تبدیل شدن آن به دست انداز سبب انحراف مسیر ناگهانی هنگام رسیدن رانندگان به این محدوده شده که این اقدام سوانح را افزایش داده است.

وی اضافه کرد: صبح امروز یک دستگاه تریلی هنگام دور زدن میدان فرودگاه با رسیدن به دست انداز ناشی از جمع شدن آسفالت مسیر خود را تغییر داده که با یک دستگاه پراید برخورد و موجب مجروح شدن ۲ تن از سرنشینان این خودرو شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: هم اینک بخشی از روکش آسفالت بلوار آیت الله نجفی، کنارگذر فرهنگیان و بلوار فرودگاه و دوربرگردان ها نامناسب بوده و به شهرداری برای رفع این خرابی ها پیش از رسیدن فصل سرما تاکید شده است.

سرهنگ جمالی همچنین از خطر بروز سوانح برای افرادی که اقدام به پیاده روی در بلوار فرودگاه می کنند خبر داد و گفت: افرادی صبح یا عصر هنگام به صورت خانوادگی از مسیر سواره رو اقدام به پیاده روی می کنند که احتمال بروز حادثه برای آنها بسیار زیاد است.

وی گفت: تعمیر درز انبساطی مسیر رفت و برگشت پل روگذر تختی به پایان رسیده و تقاطع غیرهمسطح پل شهید قهاری از سمت بلوار شهید رجایی به سمت بلوار آیت الله نجفی نیز از ۱۷ مهر تا پایان این ماه برای انجام کارهای فنی و عمرانی مسدود می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha