امام‌جمعه یزد: "جهاد تبیین"، محور اقدام مسئولان قرار گیرد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: جهاد تبیین برای روشنگری و خنثی‌کردن توطئه گسترده دشمنان باید محور اقدام و حرکت مسئولان و جوانان مومن و انقلابی قرار گیرد

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه مردم و مسئولان توصیه‌های معظم‌له را سرلوحه فعالیت قرار دهند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب‌اسلامی و نظام، برکات فراوانی نصیب مردم و کشور در ۴۲ سال گذشته شده ادامه داد: باید این دستاوردها برای مردم و خارج از کشور تبیین شود.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: تبیین اقدامات دولت‌ها و نظام اسلامی به رغم توطئه‌های دشمنان و جنگ اقتصادی و تبلیغاتی آنها یک رسالت و وظیفه مهم محسوب می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه در این خصوص هنوز کارهای مهمی است که باید صورت گیرد گفت: جوانان مومن و انقلابی نقش راهبردی در تحقق اهداف و روشنگری جامعه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهار کرد: راه شکست توطئه‌های روانی و فرهنگی استکبارجهانی در گرو بیان حقایق و برکات عظیم ملت و کشور در سال‌های گذشته است .

ناصری به انتخاب استاندار جدید یزد اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان با همدلی و همکاری برای توسعه همه جانبه و کمک به استاندار اقدام لازم داشته باشند؛ تولید، اشتغال و توجه به توسعه همه جانبه و عدالت محورانه باید سرلوحه کار و فعالیت استاندار و همه مدیران در پست‌های مختلف اجرایی قرار گیرد.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه باید از نیروهای مومن، انقلابی و دلسوز استفاده شود بیان کرد: اگر افرادی هستند که توانایی تحقق اهداف و برنامه‌ها را دارند باید از وجود آنها استفاده کرد.

ناصری تصریح کرد: مدیران برای رسیدن به اهداف متعالی و خدمت به مردم و کشور باید همواره از حواشی به جد پرهیز کنند و با نیت خالص، خدا را مدنظر قرار دهند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha