امام جمعه یزد: جوانان، فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان را نخورند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم به خصوص نوجوانان و جوانان باید مواظب باشند تا فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان که از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود را نخورند .

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمن با جنگ شناختی و ادراکی ، نظام و نسل جوان ما را به جد نشانه رفته است.

وی ادامه داد: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی با پخش شایعات و دروغ به دنبال تضعیف  اعتقادات و ارزش‌های مردم به خصوص جوانان است.

امام جمعه یزد اظهار کرد: استکبارجهانی، حامیان آنها و رادیوهای بیگانه مرتب در قالب برنامه‌های مختلف در جنگ شناختی و ادراکی برای ضربه زدن به اصل نظام دینی و انقلابی فعالیت دارد.

ناصری بیان کرد: هدف اصلی دشمنان با سخن پراکنی و شایعات برای خراب کردن ذهن مردم به خصوص نوجوانان و جوانان است که هوشیاری و بصیرت نیاز است.

امام جمعه یزد: جوانان، فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان را نخورند

وی گفت: انقلاب اسلامی با اهداف الهی و خدمت به مردم توسط حضرت امام راحل (ره) شکل گرفت و تاکنون خدمات و برکات زیادی داشته که باید برای همگان تبیین شود.

امام جمعه یزد تاکید کرد: باید مسئولان و متولیان فرهنگی و رسانه‌های گروهی حقایق نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسب برای مردم به خصوص جوانان تبیین کنند.

ناصری تصریح کرد: الان غرب برای شکست انقلاب و اصل نظام از هیچ توطئه و تلاشی دریغ نمی‌کند و همه باید برای خنثی کردن اهداف نظام سلطه وارد میدان کار و جهاد شوند.

هنوز به درستی و کامل حقایق نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین نشدهوی بیان کرد: هنوز به درستی و کامل حقایق نظام و انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین نشده و آنها تحت تاثیر اهداف و برنامه‌های دشمنان قرار می‌گیرند که باید روشنگری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تاکید کرد: تا دید نشده باید مسئولان، متولیان فرهنگی و رسانه‌ای رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در تبیین حقایق انقلاب و ارائه آن به نسل جوان انجام دهند.

امام جمعه یزد: جوانان، فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان را نخورند

ناصری گفت: اگر تربیت دینی دانش آموزان به خصوص توسط آموزش و پرورش جدی مدنظر قرار گیرد در پیشگیری از بسیاری آسیب‌ها موثر است و باید در این خصوص بهتر اقدام شود.

وی افزود: اگر در مدارس موضوع تربیت دینی و فرهنگی نسل جوان لحاظ شود و روشنگری صورت گیرد شاهد برخی ناهنجاری‌ها نمی‌شویم و همه به خصوص فرهنگیان رسالت سنگینی بر عهده دارند.

نسل مومن و انقلابی هیچگاه دنبال فساد و تخریب نمی‌رود و علت برخی مشکلات بی‌توجهی به تقویت بنیان دینی و اخلاقی دانش آموزان استامام جمعه یزد اظهار کرد: نسل مومن و انقلابی هیچگاه دنبال فساد و تخریب نمی‌رود و علت برخی مشکلات بی‌توجهی به تقویت بنیان دینی و اخلاقی دانش آموزان است .

ناصری اظهار کرد: نظام ما بر پایه معارف الهی و اسلامی پی‌ریزی شده و حفظ آن یک رسالت مهم و تکلیف همگانی است و با وحدت و روحیه ولایتمداری دشمن شکست می‌خورد.

            

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha