۱۳ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84494573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیران در تجهیز مرکز جامع سرطان بندرترکمن

گرگان – ایرنا – فرماندار بندرترکمن گفت : خیرین منطقه غرب گلستان با تخصیص بیش از ۲۰ میلیارد ریال موجب تجهیز و شتاب بخشیدن به رفع کاستی ها و مشکلات مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و درمان سرطان هلال احمر در بندرترکمن شدند.

سید صادق شیرنگی شامگاه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : برای این بانک اقلامی از قبیل کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و ویلچر به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین داوطلب محمد صفا قرنجیکی و قربان محمد شاه نظری و۲ دستگاه یخچال به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال توسط دکتر نور بردی مُعهد خریداری و اهدا شد

وی ادامه داد: یک میلیارد ریال هم توسط خیر داوطلب محمد صالح پردل برای تجهیز بانک تجهیزات پزشکی تعهد شد.

فرماندار بندرترکمن ادامه داد : هزینه های تکمیل اتاق اکسیژن سالن شیمی درمانی این مرکز  هم  به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از سوی دکتر نور بردی مُعهد تامین شده است.

وی ادامه  داد : با راه اندازی مرکز جامع پیشگیری، کنترل و درمان سرطان در بندرترکمن، به منظور استفاده پزشکان داوطلب مرکز سرطان در زمان ارائه خدمت داوطلبانه در مرکز، ساختمانی با عنوان پزشک سرا به مساحت ۲۱۰ متر مربع پیش بینی شده است .

مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیران در تجهییز مرکز جامع سرطان بندرترکمن

برای ساخت این واحد مسکونی ۱۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که توسط خیر داوطلب محمد پردل پیش بینی شده است.

 ساخت پروژه طی تفاهم نامه ای به نماینده تام الاختیار خیر داوطلب سپرده شد.

مرکز جامع پیشگیری کنترل و درمان سرطان بندرترکمن در زمینی به مساحت هزار و ۲۸۰ مترمربع با مشارکت خیرین در شهریور سال جاری افتتاح شد.

 برای ساخت این مرکز در مجموع ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۷ میلیارد ریال آن توسط خیرین و ۴۳ میلیارد ریال دیگر از محل اعتبارات هلال‌احمر استان تامین شد.

 گلستان به سبب بروز برخی سرطان ها به ویژه سرطان روده در زمره استان های پر ریسک کشور محسوب می شود.

بنرترکمن با۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب گلستان واقع است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha