وزیر راه و شهرسازی از پروژه جاده وفاق در جنوب استان بوشهر بازدید کرد

بوشهر- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه از پروژه راه ارتباطی ساحلی دیر به کنگان معروف به "جاده وفاق " که یکی از محورهای مهم گردشگری و توریستی در جنوب استان بوشهر است، بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی در بازدید از جاده وفاق گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصدی جاده وفاق انتظار می‌رود این جاده ارتباطی هر چه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان بوشهر این سفر انجام شده است و در این سفر تمام پروژه‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی درسطح استان وجود دارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده وفاق بین شهرستان های کنگان و دیر به طول ۹ کیلومتر است که برای تکمیل این پروژه ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قاسمی اظهار کرد: این جاده ساحلی یکی محور مهم گردشگری است که هم اکنون که عملیات اجرایی آن فعال است.

وی در باره بزرگراه دیر - بوشهر نیز گفت: این پروژه در دست اجر است اما مقداری محدودیت اعتباری دارد که در جلسه فردا جمعه رئیس جمهوری با اعضای هیات دولت در استان بوشهر مطرح و برای آن تصمیم گیری می‌شود.

بازدید از پل تقاطع دوراهک،  و پیچ های جاشک در اتوبان دیر - بوشهر و نشست با اقشار مختلف مردم دیر از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان دیر است.

 وزیر راه و شهرسازی نماینده معین هیات دولت در شهرستان های کنگان و دیر در سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان بوشهر تعیین شده است.

 به گفته مسئولان ارشد استان بوشهر بزودی این استان مقصد ششمین سفر استانی رئیس جمهوری قرار گرفته است، سفرهایی که با سنتی پسندیده جمعه‌ها و بسیار بی‌پیرایه تدارک دیده شده و اولویت آن استان‌های محرومی است که نیاز به توجه ویژه ‌ای برای حل موانع توسعه‌ دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در پیامی مشترک سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت به این استان را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان بوشهر اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha