استاندار سمنان: اقتدار کشور مرهون جانفشانی سبزپوشان نیروی انتظامی است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: اقتدار امروز ایران زمین مرهون جانفشانی و ایستادگی سبزپوشان سپیددل و حماسه‌سازان پیروزی است که سنگرداران همیشه بیدارند.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر پنجشنبه با انتشار پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود:  نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است.
در ادامه این پیام آمده است: سبزپوشان نیروی انتظامی سنگرداران همیشه بیدارند و سروقامتان سرافراز این آب و خاک، همان شیرمردان و شیرزنانی که آرامش این خطه از جمهوری گل محمدی، نشان از سبزی نام و یادشان دارد وسینه در سینه و مشت در مشت در پهنای همه آبادی ها، به همت بلند این دلیران در برابر ناامنی و ستم ایستاده و در مصاف با برهم‌زنندگان آسودگی مردمان این سرزمین ، چون آذرخشی غرّان بر پیکره سیاه تعدّی و بی نظمی ، تبر قانون فرود آورده و بر ریشه فساد تیشه می کوبند. 
هاشمی در ادامه این پیام افرود: ماموران ناجا دلیرمردان و شیرزنانی هستند که بیداری و هوشیاری را با استقامت و ایمان پیوند زده و همچون همیشه، به کار بهشتی پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب تداوم بخشیده اند.
استاندار سمنان تاکید کرد: پر واضح و مبرهن است که نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این حافظان نظم و امنیت در تاریخ معاصر، قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال ، در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان موفق شده اند گامهایی بلند در جهت نیل به رضایت عمومی ، کاهش جرائم سازمان یافته و حفظ امنیت بردارند. 

وی یادآور شد: بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی آحاد ملت ایران نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان دارد. 
استاندار سمنان در این پیام افزود: اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی ، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان سمنان که تلاش وافری در جهت استقرار نظم و امنیت در استان دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

استاندار سمنان گفت: ضمن تأکید بر ضرورت تداوم و توسعه اقدامات و فعالیت های ارزشمند صورت گرفته در اجرای فرامین و منویّات فرماندهی معظم کل قوا، سعادت و سلامت روزافزون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
استاندار سمنان در بخش پایانی این پیام گفت: ای سپیدنامان ، کتاب وجودتان به شیرازه امن و امان خداوندی مستحکم و پابرجای و خروش مخلصانه شما، در بارگاه کبریایی مقبول و ماجور باد.
هفدهم تا بیست و سوم مهر هفته ناجا نامگذاری شده است و شعار امسال این هفته «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» تعیین شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha