فرمانده انتظامی همدان: پلیس به سمت هوشمند شدن پیش رفته است

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ناجا در سالهای اخیر توجه ویژه ای به موضوع هوشمندی پلیس داشته و به این سمت پیش رفته است.

به گزارش ایرنا، سردار «سلمان امیری» روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته ناجا با تبریک این هفته به همسنگران، همکاران و خانواده بزرگ ناجا اظهار داشت: شعار هفته ناجا امسال «پلیس هوشمند ، امنیت پایدار» است که این شعار برگرفته از فرمایشات رهبری انقلاب که فرمودند «مردم می خواهند پلیس، قوی و مقتدر باشد، هوشمند و پیچیده باشد» است.

وی اضافه کرد: پیچیدگی جرایم و استفاده مجرمان و بزهکاران از ابزارهای علمی و فنی پلیس را به استفاده از ابزارهای دقیق علمی و وسایل هوشمند ناگزیر کرده تا در کشف علمی جرایم، ایجاد امنیت پایدار و ثبات امنیت توفیق های خوبی به دست بیاورد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پلیس هوشمند دنبال کسب رضایتمندی شهروندان بوده و در این راستا اولویت اصلی پلیس در همه ماموریت ها رضایتمندی شهروندان از همه خدمات پلیس است که به همین منظور توسعه و ارتقای تجهیزات پلیسی ضرورتی انکار ناپذیر است.

سردار امیری افزود: استفاده از تجهیزات مدرن و امروزی در کنار ایمان قوی، تقوای الهی و بهره گیری از جوانان خلاق می تواند راه رسیدن به امنیت پایدار و پلیس در تراز انقلاب اسلامی مد نظر رهبری معظم انقلاب را فراهم کند.

وی با بیان اینکه همدان یکی از استان های امن کشور است گفت: امنیت کنونی حاکم بر کشور و استان حاصل رشادت و تلاش شبانه روزی شما و به برکت خون شهدایی است که در دفاع از حرم و حریم دقت، اهتمام و مجاهدات های لازم را داشتند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: رضایتمندی مردم از پلیس رو به افزایش، خوب و امید بخش است هر چند عوامل نیرو خود را خدم مردم دانسته چرا که مردم شایسته و سزاوار خدمت های شایسته و بهتر هستند.

سردار امیری هفته ناجا را فرصت مناسبی برای بیان خدمات این نیرو دانست و گفت: برای ارتقای سرمایه اجتماعی، جلب مشارکت های مردمی تلاش هایی را در این عرصه باید انجام داد که در این راستا نمایش اقتدار ناجا، ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، امید آفرینی در جامعه، جلب مشارکت مردمی در تولید و ثبات امنیت، تقویت روحیه قانون مداری در مردم، افزایش محبوبیت و مقبولیت پلیس و معرفی پلیس در تراز انقلاب اسلامی از اولویت ها است.

اجرای ۸۰ برنامه همزمان با هفته ناجا در استان همدان آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha