۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2971
کد خبر: 84498903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوتین از کشاورزی به عنوان بخش پیشگام در اقتصاد روسیه نام برد

مسکو - ایرنا - بخش کشاورزی روسیه در دو دهه اخیر متحول شده و توانسته است این کشور را در بخش هایی همچون تولید غلات خودکفا کند بطوریکه ولادیمیر پوتین این بخش را در اقتصاد این کشور پیشرو اعلام کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، بخش کشاورزی روسیه از بخش های مهم اقتصاد این کشور است و دولت روسیه به پیشرفت آن و بویژه توسعه روستاها توجه خاص دارد و برنامه هایی را برای حمایت از این بخش ازجمله اعطای وام های با حداقل بهره بانکی اجرا می کند. 

  ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز در پیامی تلویزیونی به مناسبت روز کشاورزان روسیه با تبریک این روز خاطر نشان کرد: بخش کشاورزی روسیه به سرعت توسعه می یابد و این بخش امروز یکی از بخش های پیشرو اقتصاد روسیه است. 

رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه چند سال پیش چه کسی تصور چنین پیشرفتی را در بخش کشاورزی روسیه می کرد، خطاب به کشاورزان روسیه گفت: بدیهی است که این موفقیت ها در وهله اول در سایه خدمات و تلاش های شما به دست آمده است. تلاش شما و حاصل آن برای کل کشور و هر خانواده روس اهمیت فراوانی دارد. 

پوتین از کشاورزی به عنوان بخش پیشگام در اقتصاد روسیه نام برد
 

وی خطاب به کشاورزان ادامه داد: با تلاش و کار مسئولانه شما، روسیه در سالهای اخیر به مقام و موقعیت عالی در عرصه تولید غلات و سایر محصولات کشاورزی دست یافت و با اطمینان این موقعیت را حفظ می کند.

روسیه در سالهای اخیر تا 120 میلیون تن غلات تولید کرده است و در این عرصه به شاخص تولید غلات دوره اتحاد جماهیر شوروی سابق نزدیک شده است.   

رئیس جمهور روسیه با اشاره به طرح های دولت این کشور برای بهبودی وضع بخش کشاورزی و روستاییان این کشور گفت: از آغاز سال گذشته وام هایی به بخش کشاورزی با بهره بانکی سه درصد پرداخت می شود و ۹۰ هزار خانواده تاکنون این وام ها را دریافت کرده اند.

پوتین در بخش دیگری از پیام تلویزیونی خود گفت: فراهم آوردن شرایط مناسب و جذاب برای زندگی در روستاها، یکی از اقدامات مهم دولت روسیه است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha