اصولی‌: محدودیت کرونایی مانع حضور هواداران در آزادی شد

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: به خاطر محدودیت‌های کرونایی نتوانستیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که هم اکنون در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در مورد دلیل اینکه هواداران نتوانستند در ورزشگاه این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند، اظهار داشت:  با توجه به شرایط براساس محدودیت و پروتکل‌های بهداشتی امکان حضور در ورزشگاه به وجود نیامد. امیدوارم در بازی بعدی این اتفاق رخ دهد و شاهد حضور یار دوازدهم تیم ملی در ورزشگاه باشیم.

وی در رابطه با عدم استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) در این دیدار افزود: این موضوع بحث فنی بود که همکاران ما این بحث را چند بار در هیات رییسه هم مطرح کردند. زیرساخت اولیه شکل گرفت. ظاهرا بر اساس دستورالعمل فیفا و AFC‌ این سیستم‌ها باید چندبار مورد آزمایش قرار بگیرند و این اتفاق رخ نداد. مهم این است که ریل‌گذاری درستی در این زمینه انجام شده و سخت افزار و ارتباط آن مهیا شده است. تست های اولیه هم گرفته شده و امیدواریم در بازی بعدی بتوانیم از این سیستم استفاده کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبت در مورد اینکه بسیاری از کمیته‌های این فدراسیون توسط سرپرست اداره می‌شوند، را به زمانی دیگر موکول کرد.

وی در مورد اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در این زمینه تعاملاتی بین دولت و مجلس صورت گرفته و مذاکرات لازم در این مورد در حال انجام است.

دیدار تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha