۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84505734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به مساجد استان اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: امسال پنج باب مسجد استان در اولویت رسیدگی قرار دارد که از سوی ستاد اقامه نماز کشور برای هر یک از آنها مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

به گزارش ایرنا، الله‌شکر عبدی روز شنبه در نشست مجمع خیرین مسجدساز استان اردبیل یادآور شد: ستاد اقامه نماز کشور در سال گذشته از میان ۵۰ مسجدی که از سوی ستاد اقامه نماز استان معرفی شد برای ۱۵ مسجد (هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال) کمک مالی اعطا کرده بود.

وی افزود: بر اساس بخشنامه‌های اخیر مجمع خیرین مسجد ساز و ستاد اقامه نماز کشور، مسجدهای متقاضی دریافت کمک مالی باید تمام شرایط در نظر گرفته شده را رعایت کنند، در غیر این صورت کمکی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با تاکید بر اینکه همه مساجد باید شماره شبا بانکی داشته باشند، بیان کرد: هیات امنا موظف هستند که در این زمینه اقدام کنند و شماره شبای مورد نظر به تایید بانک عامل برسد تا در صورت نیاز به کمک مالی، فهرست مسجدها همراه با شماره شبای آنها به ستاد اقامه نماز کشور ارسال گردد.

رئیس مجمع خیرین مسجدساز استان اردبیل نیز در ادامه اظهار کرد: ستاد اقامه نماز کشور در سال گذشته کمک‌های مالی خوبی به مجمع خیرین مسجدساز این استان در زمینه تعمیر و تکمیل مسجدها داشت که امید می‌رود امسال نیز این کمک‌ها ادامه داشته باشد تا طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود.

شهباز نوبخت اضافه کرد: برای این که از ظرفیت استانی نیز به خوبی بهره‌برداری شود، باید با هماهنگی ستاد اقامه نماز برنامه‌های مختلفی در زمینه کمک به مسجدها در قالب طرح آجر به آجر تهیه و از طریق رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما اطلاع‌رسانی شود.

پیش از شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۲ هزار باب مسجد از جمله افزون بر ۴۰ باب نمازخانه بین‌راهی در استان اردبیل فعالیت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha