۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84512012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت مدیریت شهری گرگان است

گرگان - ایرنا - چهاردهمین شهردار گرگان پس از انقلاب اسلامی گفت که ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام و بهبود خدمات زیست شهری، اولویت مدیریت شهری در دوره جدید فعالیت است که با همراهی اعضای شورای شهر به این اهداف دست خواهیم یافت.

محمدرضا سبطی روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود بر بهره وری حداکثری از منابع مالی و نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: باید جلوی بی انضباطی مالی و صرف هزینه های بی مورد در این نهاد گرفته شود.

وی افزود: اولین موئلفه بهبود مدیریت شهری، ارتقای نظام اداری و مانع‌زدایی است که در این راستا باید در زمینه صدور پروانه و حل مشکلات سرمایه گذاران تلاش کرد.

شهردار گرگان ادامه داد: در انجام پروژه های شهری حداکثر بهره وری مورد توجه قرار خواهد داشت زیرا درآمدزایی به سختی انجام می شود و اگر مکان سنجی پروژه ای درست نباشد، پول بیت المال اتلاف می شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت مدیریت شهری گرگان است

سبطی گفت: از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا در تعامل با نهادهای متولی پروژه های مهمی مانند تله‌کابین و شهربازی به عنوان تفریحات مورد نیاز مردم را به سرانجام برسانیم.

وی همچنین به چالش های اجتماعی مناطق کم برخوردار و حاشیه گرگان اشاره کرد و گفت: باید توسعه متوازن شهر و نگاه شهرسازی اسلامی در اجرای پروژه ها مد نظر باشد .

سبطی بیان کرد: رمز موفقیت شهرداری، تعامل با شهروندان است لذا باید تلاش کنیم تا اعتماد شهروندان را جلب کنیم.

۵۷ پروژه زیرساختی مهم و نیمه تمام در شهر تاریخی و گردشگری گرگان وجود دارد که به باور کارشناسان با بهره برداری آن فصل نوینی از توسعه و پیشرفت در این شهرستان ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha